سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین های دیجیتال

نقد و بررسی دوربین کانن M200

نقد و بررسی دوربین کانن M200

 

نقد و بررسی دوربین کانن M200


دوربین جدید کانن Canon EOS M200 ؛ یک دوربین کوچک و کم حجم با کاربری آسان است که از قابلیت تعویض لنز نیز برخوردار می باشد . در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 24 مگاپیکسلی استفاده شده است و سیستم اتوفوکوس دو پیکسلی مخصوص برند کانن موچب شده است تا این دوربین تصاویر با کیفیت بالا را با آسان ترین شیوه ممکن در اختیار کاربر قرار دهد .

نمایندگی کانن


ویژگی  های اصلی دوربین کانن Canon EOS M200 عبارتند از :


سنسور 24MP APS-C به همراه سیستم اتوفوکوس دو پیکسلی

پردازشگر تصاویر از نوع Digic 8

اتوفوکوس تشخیص چشم  و چهره

قابلیت فیلمبرداری 4K/24p با ضریب کراپ (1.7x crop)

صفحه ال سی دی 3 اینچی بازشونده لمسی

سرعت عکاسی متوالی 6.1fps

قابلیت ثبت 315 شات عکس با هر مرتبه شارژ کامل باتری

قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث


نمایندگی کانن


نکات قابل توجه


حالت کاملا خودکار این دوربین امکان دستیابی به نور و رنگ مطلوب را برای عکاسان و تصویر برداران بسیار مبتدی فراهم می آورد. بنابراین عکاسان مبتدی که تمایل دارند تا عکس و فیلم با کیفیت را برای استفاده بر بستر اینترنت در اختیار داشته باشند ؛ این دوربین یکی از گزینه های بسیار عالی برای آنان به شمار می آید .

نمایندگی کانن


سیستم اتوفوکوس این دوربین کاملا قابل اطمینان است و در زمان عکاسی از سوژه های ثابت عملکردی مطلوب دارد اما در زمان عکاسی در محیط های کم نور ؛ به لنز هایی با دیافراگم باز نیاز است تا به بتوان عکس های با کیفیت تری را به دست آورد .


قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز یکی از نکات پیشرفته در این دوربین است اما با توجه به ضریب کراپ نسبتا بالایی که در این کیفیت به دست آورده می شود ؛ امکان ثبت صحنه ها با یک زاویه دید نسبتا باز ؛ وجود نخواهد داشت .

نمایندگی کانن


نتیجه گیری


بسیاری از کارشناسان ؛ دوربین کانن Canon EOS M200 را برای استفاده در عکاسی سطح مبتدی تایید نموده اند . این دوربین رزولوشن قابل قبولی داشته و تصاویری با کیفیت مطلوب را ارایه می دهد . همچنین قیمت مناسب و گزینه تعویض لنز نیز ویژگی هایی هستند که استفاده از آن در عکاسی سطح مبتدی را به یک گزینه مطلوب مبدل می سازد.


نمایندگی کانن 

دوربین کانن Canon eos M200 معرفی شد